Co oznacza Adobe Acrobat?
Adobe Acrobat to rodzina oprogramowania aplikacyjnego, która umożliwia przeglądanie, drukowanie i zarządzanie przenośnymi plikami dokumentów (PDF). Jest dystrybuowany jako oprogramowanie komercyjne na podstawie zastrzeżonej licencji przez Adobe Inc.
Techoteka wyjaśnia Adobe Acrobat
Od czasu pierwszej wersji Acrobat stał się podstawą przepływu pracy w branży wydawniczej. Adobe Acrobat jest używany w różnych dziedzinach, w tym w edukacji, usługach administracyjnych, biznesie i dokumentacji IT. Jest szeroko stosowany w tworzeniu aplikacji, formularzy rejestracyjnych, formularzy ankietowych, przewodników użytkownika i podręczników oraz lekcji.
Ciekawą cechą dokumentów Adobe PDF jest to, że zachowują one wszystkie czcionki, grafiki, kolory obrazów i formatowanie dowolnego dokumentu źródłowego, niezależnie od platformy lub aplikacji użytej do jego utworzenia. Użytkownik może przeglądać, udostępniać, drukować, nawigować i zapisywać dokumenty PDF za pomocą programu Adobe Reader, który jest dystrybuowany jako darmowe oprogramowanie.